generic

ΟΑΕΔ Digital

  • Από το Φεβρουάριο 2021, οι πολίτες μπορούν να «κατεβάσουν» στα κινητά και στα tablets τους τη νέα εφαρμογή myΟΑΕΔapp.

    Με την νέα εφαρμογή myΟΑΕΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα.  Συγκεκριμένα, παρέχονται υπηρεσίες όπως:

    • Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.

    • Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.

    • Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές προγραμμάτων κοινωνικής πολιτικής κτλ.

    • Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.

    • Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.

    • Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.

    • Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.

    • Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.

    • Ενημερώσεις για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

    Η εφαρμογή αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο.  Στόχος είναι να μειωθούν οι επισκέψεις στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) αυξάνοντας σταδιακά τις υπηρεσίες που παρέχονται ψηφιακά.

    Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης ανέφερε πως «η νέα εφαρμογή myΟΑΕΔapp αναμένεται να φέρει μια επαναστατική αλλαγή στο πώς οι πολίτες ωφελούνται από τις δημόσιες υπηρεσίες και στο πώς οι δημόσιοι φορείς, όπως ο ΟΑΕΔ, αξιοποιούν τη τεχνολογία προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Ο νέος ΟΑΕΔ καινοτομεί και δείχνει το δρόμο για την παροχή σύγχρονων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Η εφαρμογή θα αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο για τους πολίτες, απλοποιώντας διαδικασίες που θα είναι πλέον κυριολεκτικά στο χέρι τους».

    Κατεβάστε την εφαρμογή σε Android ή σε IOS

  • Το Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε σε λειτουργία ένα νέο κανάλι επικοινωνίας του ΟΑΕΔ με τους πολίτες. Πρόκειται για το myOAEDlive την ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας ο πολίτης μπορεί να κάνει κράτηση και να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από εξειδικευμένο υπάλληλο του ΟΑΕΔ.  Η αξιοποίηση και η ανάπτυξη του συγκεκριμένου εργαλείου εξυπηρέτησης ανέργων και επιχειρήσεων, έγινε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.  

    Για πρώτη φορά, άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για να εξυπηρετηθούν από το εξειδικευμένο προσωπικό του ΟΑΕΔ μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr, όπου ο πολίτης μπορεί να ενημερωθεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet, να επιλέξει την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμεί και να δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του ίδιου ή τρίτου προσώπου που θα συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη. Η χρήση του myOAEDlive είναι ιδιαίτερα απλή για τον χρήστη, χωρίς να απαιτούνται υψηλές ψηφιακές δεξιότητες. 

    Κατά την κράτηση του ψηφιακού ρατεβού απαιτείται η καταχώρηση των στοιχείων του/της ενδιαφερόμενου/ης:

    • ονοματεπώνυμο
    • ηλεκτρονική διεύθυνση (email)
    • αριθμός κινητού τηλεφώνου 
    • ταχυδρομική διεύθυνση 

    Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης απαιτείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης του/της ενδιαφερόμενου/ης.

    Πέρα από τη διευκόλυνση στους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση στις κατά τόπους υπηρεσίες λόγω περιορισμών COVID-19, το myOAEDlive φιλοδοξεί να κάνει προσιτή την εξυπηρέτηση πολιτών που είτε δε γνωρίζουν ελληνικά, είτε ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (άνεργοι με αναπηρίες ΑμεΑ, απεξαρτημένοι κ.α.). Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κωφών παρέχεται η δυνατότητα διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα/χειλανάγνωση, ενώ σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλους μη κρατικούς φορείς παρέχεται διερμηνεία σε άλλες γλώσσες.

    Για περισσότερες πληροφορίες και για χρήση των υπηρεσιών myOAEDlive μεταβείτε στην υπηρεσία..

  • Νομικό Πλαίσιο
        • ΚΥΑ οικ.49926/14976/17-12-2020 : Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη (ΦΕΚ Β'/5517/17-12-2020)
        • Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ.49926/14976/07-12-2020 : «Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (ΦΕΚ Β΄/901/9-3-2021)